Bildim bileli "erken seçim" olur mu.. İktidar parti isterse olur, istemez ise hiç birşey olmaz. O kadar yıl geçti hala aynı.. Yerel seçimler ile genel seçimleri karıştırmamak lazım. Neyse.. Saygı çerçevesinde tartıştıktan sonra herkes düşüncesini belirtebilir. Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun ✋️