YSAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok gerici bir bakış. Yeni nesil gençlerin tamamı 15-20 yıl önceki nesilden çok daha iyi siyaset konuşabiliyor. Mecbur kalındı çünkü. Her biri siyasetin içine doğdu.
Sen hariç herkes gerici tamam sakin ol!