Sağ muhafazakar parti ülke 20 yıldır deniyor. 20 yılda milyarder oldular birçok yandaşları.
Bir de sol sosyalist denesin ülke. Kötü yönetirse halk gerekeni yapar yine. Ama denemekten zarar gelmez.