konuya alakalı aynı sektörde tecrübesi olupta çıkmış biri olarak şunu söylemeliyim ki o sektörde dolandırıcıları engellemek amacıyla bu yaptığınız hamle işe yaramayacak.
istanbul teknik ve ankara teknik bizdeydi süreci yaşadık aam hiç işe yaramadı
üstelik dolandırıcılar reklamlarını çıkmaya devam ettiler benim gördüklerimden birisi hiç unutmam adamlar çalıntı kredi kartı çetesiyle anlaşıp reklam çıkıyorlardı
sizin stratejiniz şu olmalı bu adamların hamlelerini yakalayın çalıntı kartla reklam çıkmaları vs ve o yolla ihbar edin ama marka tescil üzerinden işe yaramaz
bir keresinde adamın kombisinin sağlam parçaları çalındı onun yerine bozuk parçalar takılmış müşterinin hatası kombiyi ayarlamamış olmasıydı adam şikayet etmek istedi etti karşı tarafın savunması şuydu parça almadık ki zaten içinde takılı bizden sonraki ekip almış diyerek iftira atmıştı çok zor üstesinden gelmiştik
rezalet bir sektör devasa paralar kazanıyor olsamda bir daha asla girmeyeceğim karalistenin başında gelen ilk sektör
Valla hocam en son müşteri gibi arayıp geleni polise teslim edeceğiz