Gelse ne olacak .Ya o seni dövecek ya sen onu.
Dövsen kibirleneceksin
Dayak Yesen üzüleceksin.

Dayak yese için rahat edecek
Dayak atsa için içini yiyecek.

Var mı ötesi?