capar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 10 milyon biriktirip ön markette bozdurdum hocam. Yarın itibariyle mining duracak zaten bu yüzden kasmanızın bir anlamı yok. Elinizde tutabilir veya ön markette 8-9TON civarına satabilirsiniz.
Bilgiler için teşekkür ederim.

700.000 kaldı. Diamond yapmaya çalışıyorum. O kadar yol geldik, yapayım bari.

Başlık açarsanız veya herhangi bir gelişmede yazın lütfen. Ben konunun amatörüyüm.