Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön markette bozdurdunuz mu? Bekletiyor musunuz? Bozdurmayı tavsiye ediyor musunuz? Tam olarak neye yarıyor?
Stratejiniz ve önerileriniz nedir?


Birbirimizi açacağımız başlıklarda etiketleyerek gelişmelerden haberdar edelim.
Ben 10 milyon biriktirip ön markette bozdurdum hocam. Yarın itibariyle mining duracak zaten bu yüzden kasmanızın bir anlamı yok. Elinizde tutabilir veya ön markette 8-9TON civarına satabilirsiniz.