Merhaba değerli r10 ailesi geçtiğimiz günlerde bombom pvp sunucu dosyası satın aldım. fakat arkadaş kaç gündür mesaja bakmıyor ve bu işlerde acemi olduğum için sorunumu bir türlü çözemiyorum.