o kadar abartı bir durum yokmuş araçta gezilmeyecek gibi değil kullanmanıza engel bir durum göremedim geçmiş olsun
Teşekkür ederim lakin resim de böyle görünse de çirkin bir görüntü var ben çizik de olsa yaptırma dan garaj dan çıkartmaya bir insan olduğum için araç bu halde ziyaretler yapamam malesef