Merhaba arkadaşlar, dün İstanbul buluşması için son dakikada geldiğim için park yeri bulamadım. Daha sonra aracımı mekanın az ilerisine park ettim. Sonrasında aracımın başına, görselde gördüğünüz gibi bir kaza meydana geldi. Çarpan kişi, numarasını bırakmış, sonra aradığımda özür dileyerek konuştu. Ben de ılımlı davranarak 'Nasıl yapacağız? Ben İstanbul'da pek durmuyorum' dedim. Kişi, 'Benim bir ustam var, yarın konuşayım, dönerim size' dedi. Ancak bugün beni aradığında, 'Ustam Trabzon'da, bayramdan sonra yaptıralım mı?' dedi. Ben de, 'Bayramı araç bu halde dolaşarak geçiremem, ayrıca araç 2023 model ve garantisi var, tutanak da yok 'İşte olmadı, tutanak tutarız vs. vs.' dedi. Ben de şimdi bunu tutanakla yaptırsak, 20 bin TL tramer yazarlar. Araca ne yapmamı önerirsiniz? Benim de aracı götürdüğüm bir yer olduğunu söyledim, bakımlarını vs. yaptırdığım bir yer. Oraya götürürüz, orada yaptırırım dedim. Ancak maliyetinin çok çıkacağını düşündüğü için muhtemelen kendi ustasına yaptırmak istiyor. Ben de kendisine renk uyuşmazlık sorunu olabileceğini, her yere yaptıramayacağımı söyledim. Şu an arada kaldım