Siteniz Çok güzel çok beğendim elinize sağlık kafamda bi soru var?
Öncelikle atıyorum sitenizi kapattınız ve artık bu işi yapmadınız bu durumda bizim play store de paylaştığımız uygulamalar sorun atıyorum yaşar mı?
ve Splash Screen özelliğini logodan ayırıp ayrı bir resim logo eklense süper olacak çünkü uygulama logosu için yapılan tasarımlar ayrı Splash Screen tasarımı farklı olur genel de ve ztn uygulamada da 1024x1024 yükleme kabul ettiğiniz için kare bir resim atayabiliyoruz fakat Splash Screen dikdörtgen bu da haliyle resmi bozuyor