Mağazada yeni bir otomasyon ile pazarlama methodu denemeye başladım ilk günden 2.500+ yorumdan gidiyor bot her birine ayarladığım şekilde cevaplar verip benim yerime yanıt veriyor fakat bazı yerlerde yetersiz kaldığında ben müdahale ediyordum ama çok fazla mesaj akışı olmaya başladı ve instagrama giremiyorum girdiğimde mesajlar takır takır gelip kendini kapatıyor veya işlem yaptırmıyor telefonu pek kullanan biri değilim o yüzden işimi görsün yeter kafasıyla xs max kullanıyorum telefonu yükseltsem bu sorunu aşabilir miyim? Boş yere masraf yapmış olmamak adına konu açıyorum belki bu şekilde iş yapan bilgisi olan biri vardır.
şu an kasma sebebi gördüğüm kadarıyla mesajlar çünkü bot her yanıtlarınada ayarladığım şekilde cevap veriyor aynı anda yüzlerce mesajlaşma olması. Bilgisayarım yanımda değil şu an oradan kontrol sağlayamadım durum nedir diye. Bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.