svenzer6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil uygulama gibi olması zorunlu mu ? Ödeme tabletten alınacak mı ?
Merhaba, evet mobil uygulama olması gerekiyor. Ödeme tabletten alınmayacak.