Teşekkürler size de. Hocam ben müşteri hizmetlerine ürünün hoşuma gitmediğini bundan dolayı iade etmek istediğimi söyledim. Kendileri ise servisten iade belgesi alın dediler kurulum yapıldığı için.
Siz istediğiniz belgeyi alın hocam elektronikde iade süreçlerini kullanıcı sözleşmesi kısmında okuyun lütfen. 40 a yakın e ticaret sitesi yönetiyoruz ve işlemler bu şekilde. Açık sözlü olmak gerekir ise açılmış ürünü kimse satın alamayacağı için buradan olayı kafanızda çözümleyin tavsiyem. İyi geceler diliyorum