Ekrandan kaynaklidir muhtemelen. Ekran size küçük gelmiştir. Birkaç hafta alışırsınız hocam.
Kolay kolay iade almazlar işletim sistemi kurduysanız.
Ek olarak arkaplanda güncellemeler olur ilk bir hafta. Belki o yüzden performansını da beğenmemiş olabilirsiniz.
Olabilir hocam. İşletim sistemi kuruldu temsilci de sordu kurduğumu söyleyince iade raporu almami istedi.
Tüm driverleri kendi sitesinden indirin nvdia yi kendi sitesinden güncelleyin tekrar oynayın hocam buna ek 144hz olması lazim ekran gelişmiş ekran ayarindan hz deherini 144 a çekin bidaha test edin.
Ama testi daha gelismiş oyunlarda test edin
Ekranı ayarlardan 144 yaptım. Driverlar kendi sitelerinden güncelledim. Yarın bir tekrar bakayım hocam