admob da bypass yöntemleri farklıdır onu bilemem.
aslında uzun zamandır bu şekilde tıklamalara müdahale ediyorum. bir sorun yaşamadım. konu açarak, bunu yapan farklı kişilerin fikirlerini almak istedim
Admobda hesabı açtığın cihaz ile Tiklama yaptığın cihaz aynı ise ban oluyordu. Cihaz farklı olunca sıkıntı çıkmıyordu. Ama ban yeme olasiligin yüksek bence