ihisi de muhtesem telefon fakat hanı ozelık olarak ta bırbırınden bırden cok ozellıklerı var ama ıphone yatırım olarak ta kullanabılırsınız ama s-24 te bır sure sonra deger kaybedıek ama ıphone de oyle bır durum yok yanı aradan 2 sene de gecse nerden baksanız aldıgınız fıyata bıle satabılıyorsunuz o yuzden ıphone dıyenler o yuzden dıyor olabılır
Hocam ben sizin gibi düşünmüyorum apple m serisi işlemcileri çıkardıktan sonra aldığın ürün bir yıl geçmeden yarı fiyatına anca satabiliyosun macbook m1 pro almıştım aldığım fiyatın altına sattım 2 yıl sonra birde çok ciddi pahalı aksesuralrı