ihisi de muhtesem telefon fakat hanı ozelık olarak ta bırbırınden bırden cok ozellıklerı var ama ıphone yatırım olarak ta kullanabılırsınız ama s-24 te bır sure sonra deger kaybedıek ama ıphone de oyle bır durum yok yanı aradan 2 sene de gecse nerden baksanız aldıgınız fıyata bıle satabılıyorsunuz o yuzden ıphone dıyenler o yuzden dıyor olabılır