Hayatımda ilk defa mecburiyetten android kullandım, yaşamdan soğuttu.

Ben kesinlikle iPhone derim. Halam iPhone 5s kullanıyor hâlen ve telefonda donma namına hiçbir şey yok. Güncelleme almıyor tabii, orası ayrı.