Kadın değilseniz ölene kadar tabiki ben 22 yıldır sürekli çalışıyorum. Zamanında çalışandım şartları beğenmedim kendi işimi kurdum. Sizde çalışmaktan bıktıysanız kendi işinizi kurabilirsiniz.