ahmetsemerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyi macun olarak belirtmişsiniz ama yine de karşılaştırsak sizce hocam en iyisi yine o mu?

https://www.teknobiyotik.com/arctic-...kakce&v=1.85.5
Evet mx6'dan daha iyi.