BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Wise tasarımı çok güzel. Ben de kullanıyorum. ATM'lerde çok avantajı var. TEB'den EURO USD çekebiliyorsunuz, denemişsinizdir.
Her ne kadar temassız kullansam da atm den çekim için avantajları da var ama en ideali harcamalar