
[/url] bana göre wise daha afilli üstelik daha avantajlı revoult metal kart paslanıyor ayrıca pos cihazlarının içine de girmiyor başlı başına sorun 😂
Evet Wise tasarımı çok güzel.

Ben de kullanıyorum. ATM'lerde çok avantajı var. TEB'den EURO USD çekebiliyorsunuz, denemişsinizdir.