dranov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence mesele güven ile alakalı,ben de güvenip firmaların kendi sitesinden ürün almıyorum.Fazla ödüyorum ancak trendyolu tercih ediyorum genelde.Sitemde 30 lira olan ürünü aynı şekilde insanlar oradan 80 liraya alıyorlar.Herkeste aynı sorun
öncelikle haklısınız hocam ancak kurumsal kimliği yeterince iyi sağladığımızı düşünüyorum çok büyük firmalar ve fabrikalar tarafından da aranıyoruz, ekstre olarak genel müşteri kitlemiz esnaf, elektronikçi ya da televizyon tamircisi gibi yerler olduğu için öncesinde arayıp istediği ürünle ilgili detay istiyor. bu nedenle güvensizlik durumları yaşanmıyor. benim sorunum websiteme giren kişi az olması, çünkü websitemin sıralaması çok düşük.