her akşam yaklaşık 4 saat ağlayan, katılan kolik bebek sendromu yaşadık. gaz sorunu var ise probiyotik damlalardan düzenli kullanın (doktorunuza danışarak)
onun harici 3 aylığa doğru azalarak bitiyor. sabır sabır sabır. yıpratıcı bir süreç ama zamanla geçecek olması düşüncesi sizi rahatlatsın.