Siyanür filan diyorlardı arkadaşlar. Fırat nehrine sıfırım... Buharlaşma ve gelip benim şekeri kirletme ihtimali filan . O yüzden yazdım . Şeker zaten çorba olmuştu güneşe koydum kurudu