Arazi nöbeti tutuyorum. Akşam uyurken yağmur yağmış çay şekerini taşlaştırmış. En yakın yerleşim yeri 20 km . Bu şekeri kullanmalı mıyım?


Siyanür filan diyorlardı arkadaşlar. Fırat nehrine sıfırım... Buharlaşma ve gelip benim şekeri kirletme ihtimali filan . O yüzden yazdım . Şeker zaten çorba olmuştu güneşe koydum kurudu