merhabalar hocam e devletten askerlik durum belgesi alırsanız yeterli olacaktır yok hayır yeterli değil ise kendi askerlik şubene gitmen gerekiyor hemen almak için yoksa başka şubeden işlemler biraz uzun sürüyor.