Merhaba. Askerliğimi yedek subay olarak yaptım.
Şimdi bir kuruma terhis belgemi vermem gerekiyor ancak bendekini kaybettim.
Terhis belgesini nasıl temin edebilirim
Not: E-devlet'teki "ASAGIDA KIMLIGI YAZILI YÜKÜMLÜ, ASKERLIK HIZMETINI YERINE GETIRMISTIR." yazan döküman yeterli değil, X X tarihleri aralığında yedek subay olarak yaptığımın belirtildiği terhis belgesi gerekiyor
e devlete bi bakın isterseniz yanılmıyorsam orada oluyor böyle şeyler size pdf olarak veriliyor siz gidip çıkartıyorsunuz.