Trafik cezasına dair mail geldi. Eve evrak da geldi ama interaktif vergi dairesi sayfasına girdiğimde borç yoktur diyor.
İndirimli ödemek için 2 hafta içinde ödemek lazım bunun asıl ödeyebilirim
indirimli ödeme süresi 1 ay a yükseldi bilginize bende 2 hafta once yedım ceza bekletıyorum hala