sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trafik cezasına dair mail geldi. Eve evrak da geldi ama interaktif vergi dairesi sayfasına girdiğimde borç yoktur diyor.

İndirimli ödemek için 2 hafta içinde ödemek lazım bunun asıl ödeyebilirim

indirimli ödeme süresi 1 ay a yükseldi bilginize bende 2 hafta once yedım ceza bekletıyorum hala