Oncelikle cok gecmis olsun Allahtan sifalar diliyorum cok uzuldum yasayan bilir biz 25 sene cektik umudunuzu yitirmeyin Anneye doktorlarin soylediklerinden bahsetmeyin hic bir sey olmamis gibi davranin kardesim Allahtan umut kesilmez Annem 2 kanser gecirdi Gaziosmanpaşa yeniyuzyul üniveristesi hastanesi var orda da didem taştekin var özel ama ücretsiz de bakiyordu bir donem olmadı ona ulasin ... okmeydani ssk kanser konusunda cok iyiydi doctorlarin numaralari yok eskiden vardi degismis bi arayin belki ulasirsiniz ... Halen umut vardir kardesim bu lanet hastaliga bir turlu care bulunamadi gitti