Kime gore durumsuz, neye göre durumsuz bunu kim ölçüyor?

Kimisi anne, kimisi baba olmak hayali kuruyor kimisi o çocuğu evine bir güneş gibi doğar diye düşünüyor.

Ben sizin tabirinizle "durumu olmayan" bir ailede Dünya'ya geldim ancak iyi ki gelmişim.

Özetle bu tür toplumsal öneriler biraz daha düşünülmeli, haddini aşmamalı. Örneğin birisi çıksa "beyni olmayan konu açmasın" dese yaklaşımım aynı olurdu.