Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım özel yazılım, admin ekranında bir şeyler eksik yada hatalı bir veri alıyorsa ondan olabilir hatayı debug modunda bakmak lazım zannımca
bana yardımcı olurmusun