rkadaşlar merhaba,
Dün geceden beri ne direkt GIB eArşiv den giriş yapabiliyorum ne de entegrasyonla fatura kesebiliyorum. Mükellef arkadaşlarda da durum aynı mı dicem de dünden beri tüm ülkede fatura kesememe sorunu olamaz herhalde beni banladılar mı