Arkadaşlar B sınıfı ehliyetim var. Özellikle şehir içi gezmek amaçlı almak istedim. Ancak kafam çok karıştı. Kimisi gitmez alma diyor kimisi yeterli olur diyor. Bu konuda tecrübeli arkadaşlardan bilgi bekliyorum.
80 veya 100cc yaptirirsan amacın a dan b ye hesaplı gitmekse olur ayrıca trafiğin hızlı aktığı yerlere girme ölürsün.
Gezmek için min 125 tavsiye ederim. Aşağısı keyif vermez.