2025 de %50 2026 da %50 yese 300 e dayanır gibi. 15.000 e yaptığım gün hayatımın en büyük iyiliğini yapmışım kendime
Temmuzda da ara zam yiyor hocam. Ben 2022 de temmuzdan sonra ödedim 80 bin verdim eğer temmuzdan önce ödeseydim 63 falandı. Kısacası memur maaşı ne oranda artarsa o oranda zam geliyor