Sadece lamba degistirmekle olmaz aracin belkide lambalari cok asagi bakiyodur bu durumda uzagi gostermez bu isten biraz anliyan birisi cok rahat yapar lambanin ustunde donen vidalar vardir lambayi asagi yukari kaldirir hafif yukari kaldirirsaniz en az 50m degisir ama asiri kaldirmayin karsidan gelenin gozunu almicak sekilde yapin. ikincisi lambalarin camini temizletin ve sonrasi linkte verdigim lambayi alip takin ben 5 yildir kullaniyorum yolu guzel gosteriyor bunlari kisalara takin ben yolda uzunlari hic kullanmam zaten gerek olmuyor
https://www.trendyol.com/photon/h7-d...chantId=495563
ne yaptıysam olmadı lambalar artık yukarı kaldirdim mecbur çünkü krasidan uzunla gelen olduğu zaman gözünü alsın diye bende yukarı aldım trafikte en hassas olduğum mevzular dır kısalar la ve yoldaki reflektör le yolu aynaları izleyerek yola devam ederim sürekli
inceledim gayet güzel anlatıyor lar bende yakında kendileri ile konuşurum umarım
Beyaz far takmayın şayet sonradan takılan beyaz farlar göz alıyor çok fazla. Trafikte her gördüğüme küfür ediyorum bir de astigmat var daha da kötü oluyor. Bence farınızı temizleseniz sorun düzelecektir.
o lambanın rengine göre değil hocam maalesef ya lamba ayarına ve türüne göre degisiyor örnek olarak mercekli lambalar var mavi çizgili onu ilk baş ayarlarken veya normal lambayı ayarlarken farlar stop farların assagisinda olmalı ki göz almasın
sağol un hocam inceleyeceğim