Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kesinlikle ubuntu öneririm. ilk başlarda sadece terminal üzerinden kontrol edilebilen sürümler ile fena bocalarsın. Ubuntu linux sürümlerinin windowsu gibi düşün(grafiksel anlamda). Görselleştirilmiş olarak en gelişmişi. hem terminal ile hem gui ile gayet rahat ilersin.