nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba r10 ailesi arabalar hakkında pek fazla bilgi sahibi değilim kisalarim ve uzunlarimla yine de gece 10 m otemi zar zor görüyor um aracım 2007 model Renault symbol uzun da kısalar da sarı ışık beyaz ışık daha iyi olur diye düşünüyorum kisalarim 25 - 50 m gösterse fena olmaz uzunlarda 75 - 200 m gösterse fena olmaz dediğim gibi arabalar konusunda uzman olmadığım için hesaplarım küçük veya büyük olabilir kısalar göz alsın istemiyorum uzunlar da aynı şekilde ama inatla böyle karşıdan uzunla gelenleri de kör etmek istiyorum gözlerim biraz hassas karşı daki aracin farı ayarsız veya uzunla geldiğinde yolu göremiyorum her ne kadar kendimden emin şoför de olsam böyle dengesiz farlar yüzünden gece yola cikmamaya özen gösteriyor um
https://www.instagram.com/officialledxenon/ Hiç aramayın derim aracıma buradan aldım daha kaliteli hizmet vereni de yok sanmıyorum yerleri kocaelinde.