50 cc nin hevesi çabuk geçer insanı motosikletten soğutur. Şehir içinde işkence. Çabuk yıpranır. Keske almisken 125 lik alsaydim dersin. Sirf ehliyet den dolayi cazip geliyo millete ama hic tavsiye etmem.