İlk motorum 50cc'di. Yaklaşık 2000 km sürdükten sonra ehliyet alıp büyük hacimli motor aldım. 80cc çevirirsen tek başına her yere rahatlıkla gidebilir şehir içi trafiğine ayak uydurabilirsin. İki kişi rampalar dışında çok büyük bir problem yaşamazsın. Kesinlikle alınır. Ek olarak ağzı olan konuşuyor yok o marka alınmaz yok bu marka alınmaz şu çinli şu hintli kimseye bakma. En iyi motor sahip olduğun motordur