Arkadaşlar B sınıfı ehliyetim var. Özellikle şehir içi gezmek amaçlı almak istedim. Ancak kafam çok karıştı. Kimisi gitmez alma diyor kimisi yeterli olur diyor. Bu konuda tecrübeli arkadaşlardan bilgi bekliyorum.