Başınız sağolsun.
Özellikle engelli çocuğu olanlar için durum daha kötü oluyor.
Kendileri öldükten sonra onlara kim bakacak endişesi morallerini daha da bozuyor.
İnşallah sahip çıkan birileri olur.
Allah rahmet eylesin.