Mezun olduğunuz okuldan veya çevrenizden aynı sorunu yaşayan muhakkak tanıdığınız birileri vardır.
Uyum sağlayabileceğiniz aynı düşünceleri paylaştıklarınızı bulun, birleşin ve kendi işinizi kurun. Devlet desteğini de alın ve tam gaz ileri. Düzgün yazılımlar yazın, piyasada çok açık vardır. Talepler hiç bitmiyor zaten daha da artıyor ve artacak da.

Beleşe çalışılmaz. Hele hele firmaların böyle talepler koyması tamamen absürt.