herkese hayırlı ramazanlar öncelikle evet konuda belirttiğim gibi tecrübe nasıl kazanılır
ben bu sene mezun oldum birkaç şirkete başvurum olumlu dönüş alamadım çoğu firma bakıyorum tecrübe istiyorlar onlarıda anlıyorum haklılar kendince
ben bilgisayar programcılığı mezunuyum kendi çapımda proje yaptım yeter mi yetmez devam da ediyom ama sizce tecrübe bir işe girmeden elde edilebilir mi edilebilirse neler yapmak gerek