otomatiten kastınız nedir yani kurulum oluyor mu
bir butonla halloluyor her şey, sıfırdan alınanı bilmem ama child panel kurulurken, tema, yazılım vs aktarırken eskiden kendileri yapıyorlardı şimdi artık buton ile. Aktar butonu var basıyorsunuz aktarılıyor.