Bu konuyu açıyorsanız bu vermemeniz gereken bir borçtur. Kişi memur falan değilse haczedilebilecek sabit geliri yoksa hiç bir sözleşme senet paranızı alacağınızı garanti edemez. İcra rakibi başlatırsınız borçlu kaçmak isterse parası olmadığını iddia ederek kaçmaya devam edebilir.
Ayrıca şunu unutmayın. Bu ülke senelerdir rezerv satarak kuru baskılıyor. Stabil bir ülkede değiliz .
Yaşanabilecek bir kur atağı borcunu iyi niyetle ödemek isteyen insanları bile bu borcu ödeyemez hale getirebilir.
Hayır demeyi öğrenmelisiniz. Eğer icra takibi başlatabileceğiniz, senet sepet yapabileceğiniz kadar mesafeli bir tanıdık ise hayır deyin. Seçim sonrası kurda değişiklik olma ihtimali var. Parayı altına tutmak istiyorum diyebilirsiniz.
Yok icra takibi başlatamayacağınız bir aile üyesi ise zaten senet sepet sözleşme bir işe yaramaz.