Teşekkür ederim ayrıntılı açıkladığınız için
tek çözüm bu galiba
Hukuki süreçler can sıkıcı gerçekten
maaş var ama bilmiyorum tam olarak alınabilir mi
Haklısınız
Yeterli olmaz diye düşünüyorum hocam o şekilde
Kafa daha rahat
Hocam geri alabileceğimden emin olursam vereceğim zaten . Şu an kesin değil
Hocam arkadaşlardan uyaranlar oldu. Borcunu ödemeyen memur vs. de olabiliyormuş. Bir de borçlu senedini "ödeyemiyorum durumum yok" dediği zaman ciddi bir müeyyidesi yok diye biliyorum. Uzun süreçler söz konusu olabiliyor. Siz en iyisi bulunduğunuz yere yakın bir avukata 10 dk uğrayıp sorun öyle karar verin. İçinize sinmiyorsa da vermemeyi tercih edebilirsiniz. Kararınızda kolaylıklar dilerim.