yunusemreyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim ayrıntılı açıkladığınız için

tek çözüm bu galiba


Hukuki süreçler can sıkıcı gerçekten

maaş var ama bilmiyorum tam olarak alınabilir mi


Haklısınız


Yeterli olmaz diye düşünüyorum hocam o şekilde


Kafa daha rahat



Hocam geri alabileceğimden emin olursam vereceğim zaten . Şu an kesin değil
Hocam arkadaşlardan uyaranlar oldu. Borcunu ödemeyen memur vs. de olabiliyormuş. Bir de borçlu senedini "ödeyemiyorum durumum yok" dediği zaman ciddi bir müeyyidesi yok diye biliyorum. Uzun süreçler söz konusu olabiliyor. Siz en iyisi bulunduğunuz yere yakın bir avukata 10 dk uğrayıp sorun öyle karar verin. İçinize sinmiyorsa da vermemeyi tercih edebilirsiniz. Kararınızda kolaylıklar dilerim.