öncelikle çok güldüm,ilkci misiniz ne abi

esnaflık yaptıgım dönemde yüzyüze daha çok görüyordum ben şahsen bu tipleri.mesela dükkanı yeni açmışım,henüz ilk günlerimdi.adamın birisi geldi,dükkanın önünden geçerken baktı dükkan açılmış oraya işte girdi içeri.hayırlı olsun,ne satıyorsun bakalım filan derken baktı baktı iyiymiş bana işte şunu şunu verecen,bunu bunu verecen,üstüne bana bilmem kaç bin liralık bilgisayar getirecen vb başladı saymaya.2.cümleden zaten alıcı olmadıgını anladım,he he diyip dinliyorum adamı.sonunda işte tamam dedim,ödeme kartla mı olucak nakit mi nasıl yapıcaz?ne ödemesi dedi dedim bu alacaklarınız ödemesi işte.yav sen bana ne kadar tuttugunu söyleyecen,ben sana daha fazlasını veririm neyse misliyle.peki nasıl verecen?yav işte sen beni tanımadın mı,bütün şehirde beni tanımayan adam yoktur,ben ahmet bilmem kim im.ben para kullanmam/kart taşımam işte herkes tanır benden kimse para almaz.benim bu tarafa bidaha ne zaman yolum düşerse,canım ne zaman isterse getirip paranı misliyle bırakır giderim bi ara ciddi ciddi yarım saat bu adamla ugraşmıştım...bunun gibi kaç tane geldi yıllarca,bedava mal ver işte bende paran kalmaz,beni herkes tanır filan diyen.he he diyip geçeceksin hocam,sanaldada tabi denk geldigim oldu bu tarz insanlara ama aynı şekilde he he gidip geçtim.o adamla iş yapmam ben....