oftopice açarsan yorum yaparım, yorum kaldıramıyorsan konu açma abisi
Abisinin kuzusu yesin seni :) konu açma işinize gücünüze bakın gibi vs şeyler diyemezsin he dersin ona birşey diyemem ama boşa demiş olursun seni takan olmadığı için. Yalansa yalan de :)